Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Het stellen van vragen en het gebruik van de zoekfunctie

stimpy68
    Guest

Het stellen van vragen en het gebruik van de zoekfunctie

Beste poetsfanaten,

Vaak worden dezelfde vragen gesteld en daar zijn de antwoorden dus vaak al op gegeven, het is dus raadzaam om voordat je een vraag stelt om de zoekfunctie te gebruiken op het forum (bovenaan de pagina te vinden onder "Zoeken".).

Als iemand dus je antwoord geeft als "gebruik de zoekfunctie, dan is dat niet omdat ze je niet willen helpen, maar héél vaak zal het zijn dat deze vraag al eens is langs gekomen.

Er is een schat aan informatie hier te vinden, maak daar gebruik van.

Bij het gebruik van de zoekfunctie is het van belang om je zoektermen goed te kiezen, zoeken op banden zal veel hits geven, maar is erg algemeen, banden en gel zal minder hits opleveren maar meer in richting zijn wat je misschien zocht als je info zoekt over tire gel.
    Voor zoeken naar producten uit de pro lijn gebruik je M80 ipv #80.

Mocht je je antwoord niet vinden met de zoekfunctie dan kun je hetgeen je wil weten altijd vragen in het juiste sub-forum.
    Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden :wink:
    Als je een vraag stelt, probeer zo duidelijk mogelijk te zijn en wees niet te kort van stof! Een vraag als: "ik zoek een machine" is erg kort door de bocht en is lastig te beantwoorden.
    Wil je een duidelijk antwoord, wees dan ook duidelijk in hetgeen je vraagt.
    Mocht het bijvoorbeeld een machine betreffen, geef dan aan wat je er mee wilt gaan doen, wat eventueel je budget is etc. etc. Wees dus duidelijk!

Als iedereen dit zou doen, dan werkt het voor iedereen veel makkelijker en prettiger! :wink:

Het moderating team,

Stimp68, Evert en Goku

royke1985
    Guest
    Jullie zijn weer eens goed bezig daar. Sinds jullie moderators zijn vind ik het forum meer structuur krijgen. Mede door de nieuwe rubrieken en dit soort posts. Keep up the good work!!!

Gr Roy

Roadrunnerguido
    Guest
    Maar Adrie als iedereen de zoek functie gaat gebruiken valt er niet veel meer te reageren op het forum :lol:
    Geintje en ik sluit mijn aan bij Roy petje af voor het Moderating team :wink:

Evert
    Guest
    Ik kan niet anders dan het daar mee eens zijn. :wink:
    Meteen vragen is meestal de snelste weg, maar niet de beste.
    De zoekfunctie bestaat niet voor niets.

Gr. Evert.

janko
    Guest
    Goed bezig hoor :lol: :wink:

Gr. Janko

Freddy
    Guest
    Dit topic zocht ik al jaren :wink: :lol:

Ik kan me bij mijn voorgangers aansluiten. Er komt steeds meer structuur in het forum. Ga zo door 8)

Junior Member
    Hello,

I Understand this is a wrong place to post, but I was not able to access all the sections of this forum. For instance the introductory forum. I tried getting into it but to no success. My first post and a greetings to all fellow members. Cheers
    Mike Craig
    [IT Services]

Junior Member
    Hoi,

Men moet een heel basis idee hebben over het gebruik van forums en hij of zij kan dit platform comfortabel gebruiken. Ik vind dit forum erg interessant of het op zoek is naar het onderwerp of tussen discussies overdraagt.

Regels voor berichten