Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29

Discussie: Nieuwe aanmeldingen worden benaderd via PM

Administrator

Nieuwe aanmeldingen worden benaderd via PM

Het is gebleken dat bepaalde dealers via een pm'tje nwe aanmeldingen op een vrij opdringerige manier benaderen. Ik heb een aantal van deze pm'tjes ontvangen en gelezen. Het gaat als volgt:
    Wij zijn Mequiar's superdealer, wij hebben alles !!!!!

Zoals jullie begrijpen kan ik dit niet verbieden, maar het is wel zeer teleurstellend dat een aantal van onze eigen dealers zo met dit Forum om gaan.

Graag wil ik alle dealers mededelen het Mequiar's forum niet te gebruiken voor eigen verkoop en doeleinden. Wees creatief en benader deze nwe gebruikers op een andere manier!

Ik vertrouw op jullie medewerking.

Rob MTEC

[SV]
    Guest
    Lijkt me duidelijk maar het staat wel in de regels dat het niet mag.
    Dus je kunt het wel verbieden denk ik maar controleren er op zal moeilijker worden (of je moet een mod installeren zodat je pm`s van gebruikers kunt inzien).

15. Het is dealers niet toegestaan om de PM functie te gebruiken voor het benaderen van nieuwe en bestaande forumleden met een commercieel doeleinde.

stimpy68
    Guest
    Dat wilde ik dus ook al aangeven, het is reeds verboden Rob... We hebben deze regels toentertijd opgesteld, weet je nog? :wink:

De regel is rood gemarkeerd en betekent:

Rood = Je hebt per direct een ban zonder waarschuwing vooraf. Betreffende berichten worden meteen verwijderd door het moderating team.

Er is dus een stok waar je mee kunt slaan :lol:

Carclean
    Guest
    Soms benader ik iemand ook wel eens vrijblijvend via PM, terwijl ik weet dat het eigenlijk niet mag. Ergens snap ik de regel wel, maar aan de andere kant kan Meguiar's er ook blij mee zijn dat dealers hier actief in willen zijn.

Om de forumgebruiker via een andere creatieve manier te benaderen, klinkt natuurlijk spannend, maar dat is moeilijk in de praktijk te brengen. :lol:

Maar wat nu als de klant via PM contact met een dealer zoekt, mag je dan wel een offerte maken voor de klant via de PM functie van het forum?

Administrator

vergeten

Ik was de regel even vergeten, maar ging er van uit dat de dealers het wel wisten.......dus niet.

Ik ga er van uit dat ze er nu mee stoppen !!!

Rob MTEC

Carclean
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carclean
    Maar wat nu als de klant via PM contact met een dealer zoekt, mag je dan wel een offerte maken voor de klant via de PM functie van het forum?
    Ik quote mijn vraag nog even voor de zekerheid.

Administrator

Ja Tim

Ja Tim , ik had hem wel gelezen, kom er morgen op terug.

Rob MTEC

alfa164super
    Guest
    simpel.....geen dealer-activiteiten oftewel niet actief op Meguiars-NL-forum

Evert
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy68
    Dat wilde ik dus ook al aangeven, het is reeds verboden Rob... We hebben deze regels toentertijd opgesteld, weet je nog? :wink:

De regel is rood gemarkeerd en betekent:

Rood = Je hebt per direct een ban zonder waarschuwing vooraf. Betreffende berichten worden meteen verwijderd door het moderating team.

Er is dus een stok waar je mee kunt slaan :lol:
    Slaan maar dus. De regels zijn duidelijk.

Gr. Evert.

Carclean
    Guest
    Zolang die stok maar nergens anders voor wordt gebruikt. :lol:

Regels voor berichten