Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29

Discussie: Nieuwe aanmeldingen worden benaderd via PM

tsunami69
    Guest
    maar de opmerking van Patrick is wel begrijpelijk :wink:

stimpy68
    Guest
    En toch lijkt mij dit geen discussie die hier gevoerd moet worden (op het forum) maar buiten het forum tussen Meguiar's en de dealers. :wink: Het heeft geen toegevoegde waarde voor het forum, sterker nog, het werkt averechts.

tsunami69
    Guest
    Deels mee eens, een forum is de plek om over bepaalde onderwerpen te discussieren of je mening te ventileren.
    Over de prijsstelling mag Meg's best weten dat er onder klanten onvrede is over het prijsverschil tussen amerika en nl.

stimpy68
    Guest
    http://meguiars.nl/forum/viewtopic.php?t=1190 :

Beste forum leden.

Het is jammer dat er een aantal leden zijn die wéér over de prijzen beginnen. Ik geloof dat ik in het verleden heel duidelijk ben geweest dat dit Forum niet gebruikt dient te worden om het "prijzenbeleid" van Meguiar's USA te benadelen. Verleden jaar na mijn vakantie heb ik het hier ook uitgebreid over gehad.

Deze zelfde forum leden zijn dus weer lekker het vuurtje aan het aanwakkeren. Dit vind ik heel jammer, zeker omdat het een tijd lang wel goed gegaan is met het forum. Ik ben door deze incidenten genoodzaakt de volgende maatregelingen te nemen:

Alle berichten die weer over de prijzen gaan zal ik resoluut .....verwijderen. Ik heb in het verleden mijn tel. nummer doorgegeven zodat jullie met mij uitgebreid over het "prijzen-beleid" kunnen praten. Tevens zijn jullie harte uitgenodigd om langs te komen bij Meguiar's Car Crazy te Baarn.

Het poets-seizoen staat voor de deur dus laten wij daar naar toe leven en dit Forum weer optimaal gebruiken voor informatie en contacten voor onze prachtige hobby........de auto.

Rob (M)
    :wink:

Ik bedoelde overigens de discussie over de andere zaken buiten de prijzen, de zaken die alleen op dealers van toepassing zijn.

tsunami69
    Guest
    Maar daar zeg je het al, wij als klant hebben daar niks mee te maken en terecht, de prijzen in de shops gaan ons wel aan.

55marathon
    Guest
    @ Rob Mellaart:

Deze discussie heb je wel aan jezelf te danken, omdat je van dit onderwerp zelfs een sticky hebt gemaakt. Dat er prijzen bij gehaald zijn, heeft inderdaad niets hier mee te maken. (dat er gelijk verwijderd wordt is wel weer jammer dan...)

megane_cc
    Guest
    Hehe, wat is het druk op het Meg's-forum, ben dat niet meer gewoon :shock: :lol:

Centoquarantasette
    Guest
    Ik vind dit ook een interessante discussie worden.
    Ten eerste vind ik het een vreemde zaak dat Rob de traditionele bedrijfskolom van Fabrikant importeur retailer eingverbruiker verouderd noemt. Ik denk dat er niemand beter van word als de importeur zijn eigen retailes beconcurreerd.

Ook al niet vanuit practische overwegingen want de leveringen vanuit meguiars zijn trager dan die vanuit de meeste webshops.

Over het prijsbeleid en de gehanteerde prijzen zal ik me niet uitlaten zo lang er alternatieven zijn. het mooie van een vrije open markt is dat ik als consument kan meebepalen wie marktleider word

En die opmerking van Rob "wij zijn superdealer Wij hebben alles" Komt de nieuwe catalogus en de nieuwe producten dit jaar weer in juni?

Junior Member
    krijg Belgische rijbewijs, paspoort, IELTS, IDP, TOEFL,Whatsapp+16465987593 (fernando.corso1@yahoo.com)

Wij zijn een unieke fabrikant van hoogwaardige geregistreerde burgerschapsdocumenten met de beste machines en hologrammen die dupliceren als database database rijbewijs, paspoorten, biometrische paspoorten, verblijfsvergunning, socialezekerheidsnummer SSN, geboorte- en huwelijkscertificaten, postzegels, school diploma's, IELTS en TOEFL, ESOL, Visa, Business, Studenten en toeristen en andere producten voor een aantal landen zoals de VS, Canada, Duitslaand, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Portugal, Litouwen, Rusland, Hongarije, Portugal , Spanje, Australië, Cambodja, Kroatië, Afrikaanse Landen, Japan, China enzovoort. Wij bieden u ook een dienst om u te helpen uw doelen te overschrijden. Wij helpen u bij het verkrijgen van echte overheidsuitgaven, controleer en beveilig de accounts voor uw nieuwe ID, creditcard, busdiensten

Contact ....... (fernando.corso1@yahoo.com)

(fernando.corso1@yahoo.com)

Whatsapp ... +16465987593

Skype....... Roberto.corso10

KIK ... Robertocorso1

We kunnen de volgende producten produceren;

ECHT UK PASSPORT.
    REAL CANADIAN PASSPORT.
    Echt frans passepartout
    REAL AMERICAN PASSPORT.
    REAL RUSSIAN PASSPORT.
    REAL JAPANESSE PASSPORT.
    REAL CHINESE PASSPORT.
    REAL AUSTRALIAN PASSPORT
    ECHT DUITSE PASSPORT

EN ECHT PASSPORT VOOR LANDEN IN DE EUROPESE UNIE.
    REAL DRIVER LICENSE, ID CARDS, GEBOORTE CERTIFICATEN, DIPLOMATEN, MARRIGE
    CERTIFICATEN EN VISA'S.

GEREGISTREERD EN ONREGISTERD BRITISH PASSPORT.
    GEREGISTREERD EN UNCLASSIFIED CANNIC PASSPORT.
    GEREGISTREERD EN ONGEREGISTREERDE FRANSE PASSPORT.
    GEREGISTREERD EN ONREGISTERD AMERIKAANS PASSPORT.
    GEREGISTREERD EN ONREGISTERD RUSSISCH PASSPORT.
    GEREGISTREERD EN ONREGISTERD JAPANESSE PASSPORT.
    GEREGISTREERD EN ONREGISTERD CHINESSE PASSPORT.
    GEREGISTREERD EN ONREGISTERD PASSPORTPASSPORT VOOR LANDEN IN HET EUROPESE
    UNIE.

Koop geregistreerde en ongeregistreerde Franse (Frankrijk) paspoorten,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Duitse (Duitsland) paspoorten,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Nederlandse (Holland / Nederland) paspoorten,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Israël paspoorten,
    Koop geregistreerde en ongeregistreerde UK (Verenigd Koninkrijk) Paspoorten,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Spaanse (Spanje) paspoorten,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Mexicaanse (Mexico) paspoorten,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Zuid-Afrikaanse paspoorten.
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Australische rijbewijzen,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Canadese rijbewijzen,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde Franse (Frankrijk) rijbewijzen,
    Koop geregistreerde en ongeregistreerde nederlandse (nederland / nederland) rijbewijzen,
    Koop geregistreerde en ongeregistreerde Duitse (Duitsland) rijbewijzen,
    Koop geregistreerd en ongeregistreerd UK (Verenigd Koninkrijk) rijbewijzen,
    Koop geregistreerde en niet-geregistreerde diplomatieke paspoorten,
    Geregistreerde en niet-geregistreerde paspoorten,
    Geregistreerde en niet-geregistreerde pas duplicaten,
    Geregistreerde en niet-geregistreerde VS (Verenigde Staten) Paspoorten te koop,
    Geregistreerde en niet-geregistreerde Australische paspoorten te koop,
    Geregistreerde en niet-geregistreerde Belgische paspoorten te koop,
    Geregistreerde en niet-geregistreerde Braziliaanse (Brazilië) paspoorten te koop,

Wij bieden hoogwaardige vervalsingen voor de volgende valuta's.
    EUR - Euro
    USD - Amerikaanse Dollar
    GBP - Brits pond
    INR - Indiase Roepie
    AUD - Australische Dollar
    CAD - Canadese Dollar
    AED - Emirati Dirham
    ZAR grens
    CHF - Zwitserse frank
    CNY - Chinese Yuan Renminbi
    MYR - Maleisische Ringgit
    THB - Thaise Baht

Mijn contacten zijn privé detectives, immigratieautoriteiten, consulsen, diplomaten, persoonlijke ambtenaren en ervaren deskundigen. Ik heb een sterke inzet voor de groei van het personeel op alle gebieden van ID, paspoort en andere documenten. Alle klanten die het nationaal burgerschapsdocument van alle landen hebben, zijn 100% verzekerd en garanderen een echte database met geregistreerde documenten van hoge kwaliteit. Aarzel niet om ons te informeren over onze diensten. Wij hopen oprecht een manier te vinden om met u samen te werken. Ons team heeft jarenlange ervaring in verschillende agentschappen originele en nep documenten die door onze insiders worden geproduceerd.

We hebben een LEGITIME service:
    Wij bieden u een dienst die u helpt om uw doelen te bereiken, wij kunnen u helpen:
    • Eerste echte regering uitgegeven ID-kaart,
    • Een nieuw socialezekerheidsnummer SSN (begrijpelijk met de SSA)
    • Bekijk en bewaar accounts voor het nieuwe personeels ID,
    • Kredietkaarten
    • Verplaats
    • Biometrische paspoorten
    • Bouw en onderhoud van afvalpapier,
    • Coachingdiensten

* Neem contact op met E-mail ................
    Contact ....... (fernando.corso1@yahoo.com)

(fernando.corso1@yahoo.com)

Whatsapp ... +16465987593

Skype....... Roberto.corso10

KIK ... Robertocorso1

Regels voor berichten